הבחירות במראת הפאבים.

כמו כל שלוש שנים, גם השנה הבחירות הן יום שבתון שנופל על יום חול. בהתאם לזאת התארגנו הפאבים השונים והעלו תוכניה שלא הייתה מביישת אפילו את יום העצמאות (ולטעמי, אפילו עדיפה). להלן ניסיון קצר לעשות סדר במקומות השווים:

הערה: הרשימה דלעיל אינה רשימה עיתונאית: היא מורכבת בעיקר משמועות ששמעתי, כתבות שקראתי וממה שסיפרו לי במקומות שהייתי בהם בשבועיים האחרונים. אשמח לדעת על עוד אופציות מעניינות שפיספסתי.

פאבים
1. נורמן: החגיגות יתחילו ב – 12 בצהריים. כמו שצריך. עד הערב יצביע כל אחד ממבקרי הפאב על הבירה האהובה עליו מהמצאי. ב – 22 תהיה ספירת קולות קצרה ולאחריה תימכר הבירה המנצחת בחצי מחיר לאורך כל הערב. לא קיבלתי הודעה דומה לגבי הנורמה ג'ין (פאב האח של הנורמן), כך שאינני יודע אם המבצע תקף גם לשם. (בקשה אישית: תצביעו ברבר!).

2. שסק: בפאב הפסואדו-צפונבוני יופיעו wannabeats (מי אלה?) עם סשן מיוחד. צ'ייסרים של שרטז ימכרו ב – 12 ₪ במהלך הלילה.
המלצה: לבוא, לקחת צ'ייסר זול וללכת לנורמן.

3. באגסי: בין 13-21: צ'ייסר אבסינת' עם סוכר ב 0 15 ₪. שווווווווווה.

4. מרכז לימודי א"י היפה (גני יהושע): (לחכמולוגים: אני יודע שזה לא פאב). יריד היינות הישראלי התשיעי נופל השנה על יום הבחירות (מקריות? אנילאחושב). 48 ₪ כניסה. מקבלים כוס טעימה אחת שניתן למלא עד אינסוף (זה לפחות מה ששמעתי) מהיצע עשרות היקבים הישראלים. אחת הדרכים השוות והמעניינות להשתכר. שעות: 14-23.

5. מתחם השף ניר צוק ביפו: בביסטרו נועה יוגשו החל משעות הבוקר קוקטיילים מיוחדים הנושאים את שמות מנהיגי ישראל לדורותיה. מבלי להיכנס להרכבם המדויק של הקוקטילים (אפשר לראות אותו בע"מ 58 ב – timeout של השבוע), אציין שהקוקטיילים מגיעים במבצע מפתה של 1+1 ב – 35 ₪. אם לשפוט על פי המקום ניתן לנחש שהם יהיו מקוריים וטעימים.

ומסיבה אחת: אם אבחר לצאת למסיבה ביום הבחירות, סביר להניח שזו תהיה המסיבה של מארב , ולו רק בכדי לתמוך בשור הבוער.

אז מה הדבר הכי שווה ששכחתי?

עדכונון: פה.

One thought on “הבחירות במראת הפאבים.

Comments are closed.