ניסיתי ונכשלתי – או: איך ניסיתי ליצור משחק מחשב על ת"א

זהו. הגיע תורי. גם אני משתתף בבלוג הקידום מכירות הכי לא מסחרי בעולם: ניסיתי ונכשלתי – ע"פ השיר המצוין של דויד פרץ [הסברים מדויקים יש פה].

בין שלל הכשלונות המפוארים ששוכנים על גבי, בחרתי לתאר את בניית משחק המחשב 'אין שמאלה'. משחק ששאף לדמות חיים בת"א. איך קרה? מה קרה? איפה קרה וכו'? הסיפור המלא, כולל פרטים סנסציוניים צהובים מסופר במלואו בדיוק פה.

עיר בלילה. לא תל אביב, אבל מה זה משנה?

ולנושא אחר לגמרי: יש שיממון לא קטן בבלוג השבוע ושבוע שעבר. זה הזמן להתנצל על כך, ולהודיע, שבתקווה הדברים יחזרו לקצב הנורמאלי שבוע הבא.

4 thoughts on “ניסיתי ונכשלתי – או: איך ניסיתי ליצור משחק מחשב על ת"א

  1. קראתי את הפוסט ב"ניסיתי ונכשלתי".
    חבל שזה לא יצא לפועל. הייתי רוצה לשחק במשחק רק בגלל השם המצויין שלו, וגם כי מעולם לא נעשה משחק על ת"א..

    יש לי חבר, אנימטור, שממש התחיל לעבוד על משחק מחשב ממש מושקע, הוא עשה סוג של דמו שעבר והכל, אבל הוא לא מצא משקיעים. אם תרצה, אולי הוא יוכל לעזור לך לנסות ולהרים את זה בכ"ז..

  2. זה פרוייקט שצריך להתחייב בשבילו לתקופה מסוימת. הבעיה שלי בימים אלו היא שאיני יכול להתחייב לשום דבר שממשיך אחרי פברואר.

    אבל אזכור לשאול אותך אם אראה שיש אופציה בעתיד :]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *